OJOJOJ

Tjennah! 
I lördags va det fest =) Men först måste jag berätta om min härliga fredag. Åkte upp till Gallerian med Limou & mamma Zahra, vi gick & kolla lite i affärerna som man brukar göra =P lite shopping & så. Zahra va så gullig mot mig så hon köpte två toppar & en ny pinsett till mig, ja den nya pinsetten va väldigt nödvändg, glömde ju min andra i Hallsberg för två veckor sedan, why let the brows suffer liksom. Sen va jag så duktig så att jag GICK, u heard me, jag GICK hela vägen från mig till ÖBK där jag TRÄNA, yupp u heard me this time too, jag TRÄNA i en timma & sen orka jag inte mer så jag åkte bussen hem. Lördag va skoj.. Då va det Shavbås 22 års dag. PARTY! Men även dagen då de sa: The earth will suffer today. BULLS**T! Jag lever fortfarande.

 Nyways, jag fick träffa min kära vän "Fuben" från GAIS oxå, de va ju här & spela mot ÖSK igår, vilket inte gick så bra för Gais men nästa vecka är de tillbaka & tar segern ska ni se. Matchen igår va ju störtkul, förutom att de skicka mig till 5 olika ställen för att hämta ut mina undanlagda biljetter. De kunde ju ha sagt gå till det här stället & gå till nästa station, ööööhh!! Jag blev skickad från station till station, det va dagens workout. Tog med Louise till matchen, hon va på ÖSK's sida & jag på GAIS men vi hade skitkul ändå.  

Möte på ÖBK, kom en timma sent pga matchen så de hade redan hunnit gå igenom allt. Men jag fick mina uppgifter på galan & innan så det känns bra.
Till er alla som läser detta, NI MÅSTE KOMMA PÅ GALAN NU PÅ LÖRDAG! Biljetter finns att köpa, säg bara till.

Nu över till lite bilder från igår =)

Louise i halvlek, kön till snaxen =)


Det va full fart på sjukvårdarna när en snubblade på skosnöret..LOL!



Kisses & Hugs //Frazy






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Frazy
ȁlder:
24
»Om mig: I am me and noone else