Oh no.. Not again!

Yet another day in hell!
Kan inte fatta vart all drama kommer ifrån, jag tror fan inte jag har någon ork kvar i kroppen. Känner mig helt instängd. Varför ska det vara så svårt att hålla sig borta från vissa & varför ska det vara så svårt att vara ärlig. Like the great Lord Nelson said: Lies are just to cover up the traces of the truth but honesty is there to inform the truth in addition to forgive it... Nee så sa han inte alls, han är bara en påhittad person i mitt huvud (psychooo) Jag hitta på det nu när jag skrev. Men ärligt talat så är jag ganska less på allt som händer just nu, I just wanted a clean start.. ffs!!

Jag kanske kan liva upp stämningen med lite Mohombi & Akon -dirty situation, detta kan ju klassas som en dirty situation men kanske på ett lite annorlunda sätt.. =P
Enjoy!
Kisses & Hugs // Frazy

 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Frazy
ȁlder:
24
»Om mig: I am me and noone else