Gross

Hej! Jag satt o skala/bet/drog av mina akrylnaglar för att jag kände att det var dags, det hade gått 2 veckor & mina egna naglar hade växt ut, u know the drill..
Jag tog lite före & efter bilder på naglarna för att visa hur F***ked up mina naglar blev utav det.


Före...


Mysigt...



Det såg ju inte alls roligt ut, fick klippa o slipa en hel del efteråt...


Ja ni ser ju vad nagelförlängningen gör med dina egna naglar, helt grose. Tror inte att jag kommer att göra om det på ett bra tag. Har superkorta naglar nu, vilket jag finner extremt obehagligt.
Aahh well!
Ps: Jag vet att det finns professionell hjälp för att ta av de, orkade bara inte.

Tänkte att jag skulle passa på & slänga in denna bilden på mig hemma hos Zandra. Jag har inte riktigt än fått tillbaka rörelseförmågan i överläppen.. Det ser ju bara fööör roligt ut, ser ut som en gremlins...



Nailartist

Det är inte vad nagelförlängning gör med naglarna, det är vad "dra loss materialet" gör med naglarna



Lös upp dem i aceton nästa gg, då kommer de vara lika starka som de var innan man applicerade materialet ;)

2011-06-21 | 18:36:21 | http://natti.webblogg.se/
AspergerNatti

Man ska ALDRIG slita loss materialet, då kommer självklart flera lager av den riktiga nageln följa med.................

2011-06-21 | 18:38:40 | http://natti.webblogg.se/
Naglarnaglarnaglar

Det skador dina naglar visar beror inte på förlängningen, det beror på att du sliter av materialet och då följer lager av din egen nagel med... Sköter man sina artificiella naglar bra så mår ens egen nagel bra under.

2011-10-16 | 17:18:49 | http://naglarnaglarnaglar.blogg.se/
natasha

testa gele naglar, acryl är inte bra!

2012-05-18 | 00:05:29 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Frazy
ȁlder:
24
»Om mig: I am me and noone else