Fartfull helg

Hell of a weekend may I say.
Fredag bestod utav en resa till Sthlm där vi höll en möhippa till en kär vän. Det blev lite beauty pampering med manikyr mm. & en hel del annat skoj, vin & skratt.
Lördag tog jag bort tejpen från näsan & begav mig till Uppsala till min älskade kusin som flyttat in i en ny lägenhet, även hennes syster som är min andra älskade kusin va där från Norrköping. Valborg bestod av pizza, vin, musik & lite skitsnack =D På söndagen kom jag tillbaka till denna lilla by.
Har försökt ta bort limmet eller va det va från tejpen som va på min näsa. Har använt skrubb, 3 ansiktsmasker, krämer & nu sitter jag med stripes på näsan. Hope this one does the job.
Vill att det ska vara Måndag om 2 veckor, vill se lite mer resultat, just nu ser jag bara svullen & konstig ut. Mina mandelögon är nu kastanjformade ögon, helt runda. Inte för att det är något fel på runda ögon, de är jätte vackra, men inte på mig.

Neee nu måste jag bara berätta hur irriterad och förbannad jag är. Ni som behandlar folk som skit borde hamna i helvetet. Ingen ska behöva hjälpa folk hela tiden & sedan bara få skit tillbaka. Fy på er!!

Nu ska ja ta & fixa mitt ansikte lite till.
Puss o massa kramar //Frazy

Ps: Lägger upp bilder på mina naglar imorrn.. Moma's proud =P 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Frazy
ȁlder:
24
»Om mig: I am me and noone else