I'm baaaaaaack!!!

Ja ni alla! Som ni säkert vet så har jag spenderat sommaren i Gbg, den stora lillstaden. Jag har inte skrivit i min blogg på väääääääldigt länge & jag ber om ursäkt för det. Allt & inget har hänt under denna tiden jag varit här i Göteborg, känner att man kunnat göra så mycket mer men man kan ju inte sätta förväntningarna för högt. Har INTE fått chansen att spendera tid med mina nära & kära lika mycket som jag verkligen velat, men det får vara så nu. Can't turn back the hands of time liksom! Men jag har fortfarande haft det trevligt, despite the bulls**t som pågått hör i stora lillstaden (anledning till det namnet = NO PRIVACY!) Man kan ju inte gå till ICA utan att någon får reda på det.. Inte för att jag gör något dumt på ICA =S men u get the point.

Jaaaaaaaaha! Snart är det Norge som gäller, endast 2 dagar kvar innan jag får träffa min lilla stjärna Rojin igen, det va ca: 83 år sedan vi sågs.. Längtar som in i *******..

Jag ska ta & skriva lite oftare, hade tom. glömt mitt lösen för att logga in på sidan haha, ja då är man ju inte riktigt klok liksom.. Ne nu ska jag ta o slagga en stund, ännu en dag med bastu sol & jobb som väntar imorrn.

Kisses & Hugs //Frazy






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Frazy
ȁlder:
24
»Om mig: I am me and noone else