Tog bort gipset idag..

Tjennah!
Idag kl 8 på morgonen tog jag bort mitt gips från näsan. Jag fick se en preview av hur den kommer att se ut men vart lite rädd från början. Är fortfarande väldigt svullen i partiet mellan ögonen så jag såg ut som han från den där filmen med en kille som har ett missformat ansikte & så blir han kär i en vacker tjej som är blind & blir kär i han etc. kan inte namnet på filmen men ni som sett den fattar. Anyways! Den såg bra ut från sidan sa Shavbå som va så gullig som följde med mig dit, & jag hoppas att svullnaden lägger sig snart så jag kan se ut som mig (fast finare). Har en massa tejp i ansiktet men lyckades sminka mig & plocka buskarna(ögonbrynen). Jag har även varit i skolan & sedan iväg till Siba med min mobil. De försökte laga den meddans jag var där men det gick inte så bra. Efter 40 min så va det konstaterat att den är död så den shippas iväg till tomteverkstaden. Fick en lånetele som jag ska ha så länge, supersnygg.. =S men det spelar ingen roll. Better then no phone at all.

Ska ta & slappa nu, imorrn är det en hel del fixande som ska göras.

Kisses & Hugs //Frazy

En bild på min Iphone 5.. Lånetelen från siba. 
 

 



mioooo

hej gumman!



skönt att allt har gått bra<3

kan du fixa en sådan mobilteleoin också till mig:) kram

2011-04-26 | 20:29:00 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Frazy
ȁlder:
24
»Om mig: I am me and noone else