stirrande blickar

Hejsan!
Tog en tur till Gallerian idag med Limou & Sabri. Vi var utav de första som va där på morgnen, kändes bara skönt. Jag hade lite saker som jag va tvungen att fixa till helgens händelser. Ska ha en möhippa för min lilla vän som ska gifta sig nästa vecka. Det blev en hel del spring men det behövdes. Har inte varit ute på en vecka förutom små korta stunder & igår till skolan & Siba. Folk stirrade på mig när vi gick omkring. De funderade väl över tejpen som sitter i ansiktet på mig. Jag gjorde en Nelly =P
Den som kollade en extra gång var kassörskan på systemet. Hon bad om mitt ID innan jag ens hunnit ställa mig framför henne.. Hon kanske ville se hur jag såg ut innan haha.. Det är skitsamma för min del, folk få gärna kolla. 
Fynda lite idag oxå, hitta en fin liten topp som jag kände att jag ville ha. Första +et va att den var på rea, det andra var att jag fick den för halva rea priset av tjejen som jobba i butiken. Hon gjorde sin "dagens goda gärning" jag tycker om henne, hon är alltid trevlig & glad när man kommer in, alltid hjälpsam oxå. Hade en bra dag med tjejerna, synd bara att Sabri var tvungen att gå lite tidigare. Nästa gång så tar vi en heldag =D
Fick träffa "twinky" en snabbis idag oxå, alltid lika trevligt...blev glad =)
Resten av dagen bestod av lite telefon & tv. Imorgon blir det en dag med mycket fixande & myspys med brudarna. Ha en underbar natt... Mwaaaah*

Kisses & Hugs //Frazy


    



Mrs Krok

Inför helgen? Hmms?

Nyfiken? Ne, inte alls...

PÖÖÖZZZ

2011-04-28 | 18:45:48 |
Anonym

Lol!! Kanske det kanske =P



Pussas!

2011-05-02 | 23:04:42 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Frazy
ȁlder:
24
»Om mig: I am me and noone else