Roadkill much?!!

Hej hej!
Jag är nu hemma från kliniken & känner att det är som att jag blivit överkörd av ett tåg, en buss eller kanske tom. ett flygplan.. Men det är väl så det ska vara. Jag känner inte någon större smärta. Läkarna & sköterskorna var helt underbara, de alla var guldvärda =D 
min största rädsla var när jag skulle sövas men det gick så snabbt att jag inte ens vet när jag somna, vakna upp med irritation i ögonen, de sa att jag fått gipssmulor i ögonen så de sköljde. Vid 2 olika tillfällen efter att jag vaknat upp sjönk mitt blodtryck & pulsen & jag va nära på att svimma. Men det blev bra lika snabbt tack vare den fina personalen. Kan inte andas via näsan så jag har legat vaken ganska mycket inatt, känner att sömn skulle sitta bra men det går ju inte att andas.
Utseendet är väldigt intressant. Jag är riktigt svullen runt ögonen & har blåtiror, värre på vänster sida. A total roadkill haha.. 
Jag tänkte lägga upp en bild på hur jag ser ut men det kan vara väldigt känsligt för vissa så jag struntar i det. 

Pussas //Frazy  



Linette

Skönt att allt gått bra! Väldans glad att du överlevt och så :D

Vi tjejer kan ju komma och hälsa på i veckan om du vill?

Puss puss pårej

2011-04-19 | 10:34:16 | http://Linettesblogg.se
Frazy

Tack Hjärtat!!

Klart att ni får komma och säga hej. Skulle vara jätteroligt ifall ni kunde göra det =) Much love <3

2011-04-19 | 19:15:24 | http://doneit.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Frazy
ȁlder:
24
»Om mig: I am me and noone else