Refoundable?

Hej alla!
Jag sitter här & skriver ett arbete till skolan som handlar om att blogga. Så nu skriver jag på min blogg om att jag skriver ett arbete om att blogga, men i abetet så skriver jag lite negativa saker om att blogga. Men jag sitter & skriver i min blogg. Does that make any sence? Skitsamma, jag kommer ingen vart ändå. Har 100 ord kvar att skriva.. Men om vad!? Idag har jag fått besök av min morbror & hans familj, fick en bukett med fina rosor oxå. Rosor är en av de vackratse blommor som finns, tycker jag. Sedan så har Loris varit här & sagt hej, toppa hennes hår lite oxå. Det har varit en hyffsat bra dag, förutom att jag har varit allmänt irriterad på allt. Min näsa verkar inte läka som den ska & jag kan inte andas riktigt. Men det är oki, imorrn så är det dags för att ta av gipset och jag är hyper excited, Shavbå ska hänga med dit & kolla på den utan gipset.
Tänk om det inte passar mitt ansikte? Hur ska jag hantera det? Excuse me.. Is this nose refoundable? U c, it kinda doesn't fit my face so do u have another one that is more suitable? Öööh! No! U've had it for over one week and it's only one weeks "open buy" sorry!

Nös precis! Not nice, med tanke på att jag inte kan snyta mig. Aja jag ska ta och försöka fixa min uppgift så att jag inte behöver drömma om den inatt.

Kisses & Hugs //Frazy







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Frazy
ȁlder:
24
»Om mig: I am me and noone else