Operations prep.

Oj oj!
Nu känns det i magen. Shit shit shit shiiiiit.. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja med allt.. Det är så fint väder ute men jag har så mycket att göra, eller det är det jag intalar mig. AAAAAAAAAAAAHHH!!! Hade inte en tanke på det i morse när jag vakna men lyckades bli påmind igen om morgondagen. Idag ska jag ta & fixa ögonbrynen, ansiktsmask etc.. Ska även få duscha med ett speciellt desinfektionsmedel, gosh det är så mycket mer som ska göras. Lyckades nysa ett antal gånger idag med, Kul att man ska bli förkyld när man ska göra näsplastik, niiice, hoppas de inte säger att jag inte får. TA I TRÄ!! Ska kanske iväg till Gallerian lite senare idag oxå.. Nej nu ska jag ta och äta lite. Ciao 
Kisses & Hugs //Frazy  






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Frazy
ȁlder:
24
»Om mig: I am me and noone else