Kalenderfel =S

Oj!
Hade skrivit in att tiden är kl 12 i min kalender då det stod så på lappen jag fick med mig samma dag som konsultationen (stavas det så?). Men på pappret jag fått hem stod det 14, eftersom jag matat in 12 i mitt huvud från första dagen så har jag förträngt 14.. Lyckades komma lite för tidigt till kliniken. Haha men nu är det bara 30 min kvar.. Skulle ha varit ganska surt ifall de sa att jag skulle ha varit där 2h innan =S Aouch!! Men så var det ju inte. Måste bara meddela att jag dör, ne inte på riktigt men nästan svälter ihjäl, får inte ens dricka vatten.. Det är djurplågeri. Det räcker inte med alla "fjärilar" i magen, man ska vara hungrig oxå. Nu ska jag inte vara negativ..
Ska nog ta & göra lite nytta. Väcka mamma eller så =P

Pussas //Frazy






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Frazy
ȁlder:
24
»Om mig: I am me and noone else