Fredagsmys =)

Tja Tja!
Vet att det är lördag idag men hade lite fredagsmys igår med föräldrarna & grannarna. När jag kommit hem från ÖBK där vi träna & fick vara med på en liten intervju (ledarna) så satt dom & drack då kände jag att jag oxå ville ha lite, efter denna vecka så var det nästan så att jag förtjänade lite "avslappning" så det blev Vodka lemon, is, greap tonic & a touch of lime mix. Satt & "sippa" på två glas sedan gick jag iväg & lyckades slå sönder en spegel.. Nice! 7 yrs of bad luck they say ey? Kan ju alltid vara bra att ha lite otur i turen =S doesn't make any sense men så är det. Jag tror inte något kommer att hända mig. Har lyckats få världens bästa änglavakt <3

Idag har jag spenderat ännu en kväll med Vänner, familj & släkt <3
Börja med att ta undan mina vinterskor & fram med vårens härligheter.. Skön skönt att inte få se snö på ett X antal månader igen. Gick sedan över till grannen där de grillade, Mmhh =) Maten va god, umgänget va kul, skämten tog död på mig. Kunde inte varit bättre. Avslutade kvällen med att få ett samtal vid 23 tiden av "Twinky" som va med "Jayjay", så jag tog med min bror & kusinen till klubben ett tag. Kul där med =)
Satt även & messa med "Fuben" hela kvällen, det var ett tag sen vi hördes vid så det va kul att höra att han mår bra & att allt går bra med fotbollen, deras lag vann ju senaste matchen så jag hejar för fullt på att nästa match blir succé. Även min underbara Tommy slänge iväg ett sms till mig ikväll, guldvärd =)

Imorgon blir det en hel del förberedelse inför måndagen, nerverna har börjat kicka in. Om 2 dagar är den gamla Frazy borta. Lääääängtar som in i F*******ng hell!! =D 
Nu ska jag ta och få mig lite sömn, kom på att jag skrivit in mig på jobbet imorrn 7 på morgonen. Shiiiet!
Kisses & Hugs // Frazy






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Frazy
ȁlder:
24
»Om mig: I am me and noone else