Dag 5.. Psyk!

TJA!
Nu håller jag på att bli galen, detta är femte dagen då jag är inomhus, jag kan inte vara ute längre perioder & min tele funkar inte. Börjar bli psyk!! Jag är uttråkad & förstörd, det som tröstar mig en aning är tv:n & internet & ingen av dom är särskilt kul. Igår kväll satt jag & åt massa godis & popcorn, tror jag gick upp 6 av de 5 kilona jag lyckats gå ner haha! Det värsta är att jag får ångest & kan inte träna. Aja! Har lagat lite mat till alla, kan göra lite nytta iaf. Vi får väl se om maten smakar gott innan vi säger att jag gjort någon nytta.
Snart kommer mina fina Kusiner Mehnaz & Bafrin förbi en sväng. Längtat efter dom, har inte setts på ett tag så det ska bli kul.
Det kom några små påskakärringar & gubbar nyss, så himla söta! Gla' påsk! Men jag kunde inte visa mig för dom, de skulle bara bli rädda. Fick titta på dom genom fönstret, kände mig lite som en pedofil.. Pomperipossa Lol... Nee men ärligt talat så tror jag att håller på & få ett flipp, kan inte vara inomhus längre. Whatevvah!! 
 Kisses & Hugs //Frazy  






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Frazy
ȁlder:
24
»Om mig: I am me and noone else