Dag 3.. Tack till er underbara =)

Hej hej!
Nu är det slutet på dag 3 & jag vill passa på att tacka alla er som har hälsat på, ringt, mailat eller smsat mig de här dagarna. Idag fick jag besök av 3 kära vänner Louise, Kim & Linette som kom & hälsade på lilla mig. Hade en jättetrevlig kväll med dom & tackar så mycket för den fina presenten de tog med sig (bilden nedan). Vill även tacka Limou som kom med jättefina tulpaner & chokolad (som tog slut lika snabbt hehe =P) igår. Ni alla är guldvärda. Hehe nu låter det som jag vunnit en Golden globe award, I wanna thank my mom, my dad, the guy that passed me by at the mall etc... and not to forget everybody that has supported me through tough and rough.. eller så.
Måste bara berätta att min mobil la av inatt/morse, satt & smsa med en vän igår natt & resten vet jag inte vad som hände, vakna & skulle kolla klockan då märkte jag att telen va av. Försökte sätta på den igen men den vägrar, den måste ha begått självmord, orkade väl inte med mig längre, så jag är mobillös. HUR SKA JAG ÖVERLEVA!! Kollade alla andra telefoner här hemma men ena är värre än den andra. Så typiskt, måste vara spegeln jag slog sönder här om dagen =S

Nu över till näsan, Svullnaden har lagt sig ganska mycket kring ögonen, lite gulblått kvar men det verkar försvinna snabbt. Har tagit ut sakerna som jag hade uppkörda i näsan men kan fortfarande inte andas 100% ok. Vi får se vad morgondagen har med sig. Kanske datan oxå lägger ner verksamheten på mig. Who knows.?!

Min fina present <3
 



Maria Hannoun

Ohmyloooord, när får man se bilder?



PUSSPUSS FRAZZY <3

2011-04-22 | 14:38:08 | http://marroshka.wordpress.com
Frazy

Så snart som möjligt gumman =D

Jag sj vill se resultatet, ser bara gips just nu.

PUSSAS MED ÄLSKLIGEN <3<3

2011-04-22 | 22:12:08 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Frazy
ȁlder:
24
»Om mig: I am me and noone else