Dag 2

Nu har det gått 2 dagar & det blåa runt ögonen har minskat lite men är fortfarande väldigt svullen. Jag har vaknat minst 4 gånger inatt men känner ingen större smärta. Idag ska jag ta bort sakerna de kört upp i näsan på mig, är jättenervös över det med tanke på att jag är otroligt känslig & svimmar väldigt lätt vid obehagliga sår och så. Tror nog att någon får hjälpa mig med det. Kommer att få panik.. Mår illa nu bara att tänka på det. Iaaak men det kommer att underlätta för mig sen. Shiiit min mage vänder sig, bläääh! Aja, det finns inte så mycket att göra hemma. Sitter & kollar på Ellen Degeneres haha hon är så rolig och söt. Wanda Sykes är med & hon är ju sjukt rolig.. Fick lite ont i näsan när jag skratta men det va värt det =P 
Jaha! Vad ska jag hitta på idag då? Kan inte gå ut & skrämma skiten ur folk så jag måste hitta på saker att göra hemma.. Kanske ska sortera ut mina kläder. Dont know =(
 Vi får hoppas att svullnaden går ner så jag kan ta en bild och visa er, just nu så är det fortfarande "barnförbjudet".

Kisses & Hugs //Frazy



» mio

det kommer säkert gå bra.<3



Kram .

2011-04-20 | 14:56:05 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Frazy
ȁlder:
24
»Om mig: I am me and noone else